KONTAKT      BLOG

PIGUŁKI ENERGII

  • SKOMPONUJ SWÓJ ZESTAW ENERGETYCZNY dodając pigułki do zestawienia („+”)
  • WYŚLIJ GO DO NAS.
  • PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE OFERTĘ.

CZYM SĄ PIGUŁKI ENERGII?

Pigułki energii to 120-minutowe dawki wiedzy i umiejętności, w tym co najmniej 90 minut praktyki, które uczestnicy od razu mogą wykorzystywać na co dzień. Pigułki energii to moduły warsztatowe, które można realizować pojedynczo w ciągu dnia pracy lub też łącząc ze sobą kilka modułów, zgodnie z potrzebami uczestników i firmy. Dzięki elastycznemu podejściu, łatwo jest dobrać optymalne rozwiązanie.”

PORT MACIERZYSTY - PORT DOCELOWY

Jak skutecznie zmieniać nawyki i realizować swoje postanowienia

Wykorzystując grę coachingową nauczymy uczestników, jak zamieniać zamiar w konkretny rezultat i wprowadzać korzystne zmiany w stylu życia. Poszukamy skutecznej motywacji. Pokażemy, jak sformułować cel i zamienić go w działanie (plan zmian) oraz jak kierować wewnętrznym słoniem i jeźdźcem, żeby osiągnąć efekt.  Uczestnicy zaprojektują swoje rytuały wspierające zmianę.

MÓZG - WIELOZADANIOWOŚĆ

Skuteczność, kreatywność, pamięć doskonała

Uczestnicy dowiedzą się, jak działać kiedy mają do wykonania kilka zadań jednocześnie. Jak zwiększyć koncentracje. Poznają skuteczne techniki relaksacji i odciążania mózgu w ciągu dnia np. pozbycia się gonitwy myśli, tunelowego myślenia, poczucia pustki w głowie. Dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystywać obydwie półkule mózgu i być bardziej kreatywnym.

RELAKSACJA W BIURZE

Gdy masz 5,10,15 minut na przerwę

Na warsztacie relaksacji pokażemy i przećwiczymy klika prostych i skutecznych technik odnawiania energii w ciągu dnia. Uczestnicy dowiedzą się, jak pozbyć się stresu i zmęczenia, kiedy mamy 5, 10, 15 minut przerwy. Powiemy na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby regeneracja była skuteczna i głęboka. Efektywne regenerowanie się - na poziomie ciała i umysłu - poprawi koncentrację, efektywność pracy, jakość relacji i dobre samopoczucie.

 

ODŻYWIANIE

Wiem, co jem

Uczestnicy dowiedzą się jak wybierać zdrowsze produkty z najczęściej kupowanych. Jak czytać etykiety, na co zwracać szczególną uwagę. Na warsztacie uczestnicy nauczą się zamieniać kupowane produkty na ich zdrowsze odpowiedniki.

DLACZEGO ZEBRY NIE MAJĄ WRZODÓW?

Czyli jak odreagować codzienny stres

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak objawia się stres od strony fizjologicznej i jak rozpoznawać jego niepokojące sygnały. Jak odróżniać pozytywną mobilizację od przeciążenia. Pokażemy proste i skuteczne metody redukcji stresu które można zastosować w pracy i w życiu prywatnym. Uczestnicy znajdą swój własny przełącznik na tryb regeneracji. Będą lepiej radzić sobie ze stresem w pracy i w domu.

JESZCZE WIĘKSZA EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU

Niezbędnik menadżera

Pokażemy menadżerom, jak dbanie o pracowników przekłada się na wyniki biznesowe. Podpowiemy, jakie potrzeby mają pracownicy, jak na nie odpowiadać i na co zwrócić uwagę. Podamy konkretne narzędzia i sposoby działania w codziennej pracy. Menadżerowie będą wiedzieli, jak wzbogacić swój styl zarządzania i uzyskać lepsze efekty, zadowolonych i zaangażowanych pracowników.

STRES INFORMACYJNY

Jak selekcjonować i porządkować informacje

Uczestnicy dowiedzą się, jak selekcjonować i porządkować informacje oraz jak ustalać priorytety. Nauczą się, jak zarządzać swoją uwagą i zwiększać koncentrację. Przybliżymy dobowy rozkład energetyczny organizmu człowieka i pokażemy jak połączyć go z rytmem pracy, aby uzyskać najlepsze efekty.

3x2h

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

Bariery i przekonania

Uczestnicy pogłębią swoją wiedzę i świadomość własnych „zjadaczy czasu“ oraz osobistych przekonań związanych z czasem. Poznają  proste i skuteczne techniki zarządzania czasem. Będą mieli okazję pracować nad własnymi przekonaniami i zmianą zachowań.

3X2h

ASERTYWNA KOMUNIKACJA TO NIE TYLKO MÓWIENIE "NIE”

Trening komunikacji

Trening komunikacji asertywnej dostarczy uczestnikom narzędzi, aby mogli świadomie i swobodnie prowadzić efektywne rozmowy, zawierać kontrakty i umowy oraz dochodzić do konsensusu i podejmowania decyzji. Świadome używanie technik przyczyni się do spadku napięcia, wzrostu pewności siebie w sytuacjach trudnych i stresujących w środowisku pracy oraz w życiu codziennym.

WYPALENIE ZAWODOWE

Rozpoznanie i działania prewencyjne

Uczestnicy uzyskają wiedzę, jak objawia się wypalenie zawodowe i skąd się bierze. Nauczą się rozpoznawać sygnały na poziomie ciała, emocji i zachowań. Dowiedzą się co zrobić, gdy już nas spotka oraz jak działać prewencyjnie.

JAK SPAĆ, ŻEBY SIĘ WYSPAĆ

Higiena snu

Zdrowy sen to podstawa dobrego samopoczucia, odporności psychicznej oraz sprawnego myślenia i działania. Liczy się jego jakość, ilość i regularność. Wyjaśnimy uczestnikom, jak codzienne nawyki wpływają na jakość snu i wypoczynku. Jakie są skutki braku odpowiedniej ilości snu. Opowiemy, jak unikać „pułapek” powodujących bezsenność i jak rozpoznać zaburzenia snu.

BĄDŹ ZDRÓW W PRACY „ZA KÓŁKIEM”

Handlowiec, frequent traveller

Pracę handlowca, kierownika regionalnego i kierowcy łączy długi czas, jaki spędzają w samochodzie i w podróży. Nauczymy pracowników, jak ergonomicznie przygotować samochód. Jak nie doprowadzić do zmęczenia za kierownicą. Pokażemy zestawy ćwiczeń oddechowych i rozluźniających, które można wykonać podczas jazdy oraz postoju. Podpowiemy jak poprawić jakość odżywiania w podróży a także, jak radzić sobie ze stresem „drogowym”.    

3x2h

JA W KONTAKTACH Z INNYMI

Zrozumieć siebie poznać innych na podstawie typów osobowości wg. MBTI

Uczestnicy określą własny typ osobowości na czterech obszarach: komunikacji, podejmowania decyzji, stylów życia i pracy. Dowiedzą się, jak uwzględniać różnice występujące między ludźmi aby skutecznie współpracować, komunikować się i rozwiązywać konflikty. MBTI to narzędzie rozwoju i wsparcie w przeprowadzeniu zespołu na wyższy poziom efektywności. Wiedza o sobie i innych pomaga w budowaniu lepszych i zdrowszych relacji w pracy oraz w życiu prywatnym.

RÓWNOWAGA W ŻYCIU

Znajdź swój balans - coaching

Uczestnicy dowiedzą się, jak wprowadzać drobne zmiany i „rytuały” w swoim rozkładzie dnia, aby skutecznie oddzielać pracę od życia prywatnego, czas mobilizacji od czasu na regenerację. Jak nie przenosić skumulowanego w ciągu dnia stresu oraz zadaniowego trybu z jednego obszaru życia na drugi. Każdy uczestnik oceni obecny i oczekiwany poziom satysfakcji w najważniejszych sferach swojego życia. Zdecyduje, na których z nich chce się skoncentrować, jakie zmiany wprowadzić oraz jak to zrobić, aby poprawić swoją równowagę, poczucie satysfakcji i szczęścia.

3x2h

ZŁOŚĆ

Warsztat zastępowania złości i agresji

W czasie warsztatu uczestnicy dowiedzą się jakie czynniki wywołują ich złość, jak reaguje ich ciało w sytuacji odczuwania negatywnych emocji. Jakie techniki redukowania napięcia w ciele można zastosować. Jak  zmienić niekonstruktywne myśli wpływające na uczucie złości na te które służą lepszemu samopoczuciu i relacjom.

TWÓJ ZESTAW PIGUŁEK ENEREGII

JESZCZE NIE WYBRAŁEŚ ŻADNEJ PIGUŁKI.
WCIŚNIJ + ABY DODAĆ SZKOLENIE.

© 2015 Be Well | Created by wronski desing